marți, 25 noiembrie 2008

November rain ...

Ploua incontinu de azi dimineata de cand m-am urcat in mashina. Cafeaua nu am avut timp sa o beau in timp ce imi rascoleam dulapul dupa niste haine demne de purtat intr-o astfel de zi, asa ca am baut-o pe unul din coridoarele scolii. Nu m-a deranjat deloc. Chiar imi place sa beau cafeaua la scoala... e mai...profund.
Am un milion de lucruri de facut azi. Nu am chef sa fac nici unul. Probabil nu voi face nici unul. Daca as putea m-as tranti in pat, m-as incalci in asternuturile mele galbene si as dormi pana... luni. Si le-as spune tuturor "Ne vedem joi." ca sa stea sa ma astepte intreaga joi, iar eu sa nu vin. Pentru ca nu am chef de ei, sau de ceilalti, sau de altii de care ar mai trebui sa am chef.
Expresia aceasta in capul meu ("Ne vedem joi") inseamna "hai ca nu mai prea vreau sa te am in apropierea mea. poti sa pleci. iar noi probabil nu ne vom mai vedea...prea curand". Dar bineinteles ca oamenii nu stiu asta. Pentru ei "ne vedem joi" inseamna "ne vom intalni in aceasta joi si vom sta si vom interactiona".... hahahahah ce fraieri. Asta a fost ultima oara cand am ras pe tema asta, pentru ca tocmai mi-am dezvaluit secretul. Damnnn....


Ascult incontinu asta ... : Last November - Seventeen at three in the morning.
http://www.youtube.com/watch?v=20oDXi_r5sI

Niciun comentariu: