sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Zile perfecte.

Ieri toata ziua numai asta am spus : "Today is a perfect day. Not the best day. But one of thoese perfect days". Zilele "alea" perfecte sunt acele zile in care totul merge excelent, in care nu exista nici un element care sa te faca sa-ti para rau, sau sa te opresti din zambit. Ziua de ieri a fost o zi perfecta :). Iar ziua de azi are un soare palid pe cer inconjurat de niste nori putin gri. Nu stiu de ce, dar am impresia ca si ziua de azi va face parte din lantul acela de zile perfecte. De care te bucuri in ziua imormantarii tale.
Sa stiti ca zilele perfecte sunt mult mai frumoase decat zilele acelea "the best days of my life". Zilele "the best" sunt prea intense, prea pline, iti provoaca o bucurie prea mare, iar deziluzionarea de dupa o "best day" e mult mai intensa decat ziua in sine. De obicei e asa in viata. "A day of sorrow is longer than a mounth of joy". Dar ziua mea perfecta, cea de ieri, nu va disparea asa cu una cu doua, dimpotriva, va dura pe veci. Mai ales pentru ca toti oamenii din juru meu au avut ieri o zi perfecta. Cum ar putea sa nu? Nu a existat lucru ieri care sa nu ma fi facut sa zambesc. Iar mie zambetele imi ofera energie.
@ BRB!!! enjoying my PERFECT days :x ... here's a new one :x

Niciun comentariu: