luni, 3 noiembrie 2008

Bla Bla-uri si chestii ...

La solicitarea Cristianei am inceput sa creez; personaje reale si fapte reale; am inceput sa creez vorbe reale (a se mentiona ca real in acest conext nu e sinonim cu adevarat).
Exista genul acela de
CHESTIE care ti-o doresti de ceva vreme, si stii ca nu conteaza cat trebuie sa aste[ti, tu vrei chestia aia orice ar fi. Ei bine... eu sunt genul de om care nu prea astepta "orice ar fi". I want it all and i want it now, and if i don't get it you can go to hell. CHESTIA mea e... ceva contrar chestiilor care le vreau in general. Sunt o persoana libertina. independenta as putea spune, disperata dupa provocari si semne de interzis, asa ca rareori imi place sa ma implic in ceva. Dar exista CHESTIA asta in care as vrea sa ma implic. Nu merita.
Am o viata activa. Multe lucruri de facut zilnic. Si daca exista cineva ca si mie, in aceasi situatie, primiti sfatul meu (cu toate ca eu insasi nu il pot primi): let it burn! Daca va irositi timpul cu lucruri inutile nu ajungeti nicaieri. Nu irositi timpul, din el e facuta viata. Dar stati, cine poate stii sigur daca chiar irosti timpul? Nimeni. Nici macar voi. Nici macar eu...
E mai bine sa las totul sa se piarda usor in vant, in apa, in...orice altceva in afara de mine. Dar lucrul acesta nu se pierde, sau daca totusi se pierde isi gaseste repede drumul inapoi.
Am o viata activa. Multe lucruri de facut zilnic. Multe alte lucruri decat sa stau sa ma gandesc la ...
CHESTII. Sincer, nu am nevoie disperata de aceasta CHESTIE, am tot, pot sa trec peste. Nu exista nimic pe lumea asta care sa opreasca viata mea din derularea ei normala. Chiar nimic. Deci va rog sa nu intelegeti ca ma plang. Nu o fac.
As vrea sa fac
CHESTIA asta sa mearga, dar nu cred ca el s-ar schimba. Asa ca poate ar fi mai bine sa... you know... let it burn... Si totusi...
CE? Si totusi nothing burns. Asta nu va fi inca una din toate acele dati cand eu am spus "gata. e ultima oara. ultima sansa. ultimul lucru care il mai fac". De data asta stiu ca nu mai are nici un rost. Nu sunt in stare sa... SUNT IN STARE! Dar... nu mai are nici un rost sa spun GATA daca eu nu sunt convinsa ca e gata. Unele lucruri nu sunt facute ca sa fie terminate. Bun. Accept asta. Dar de ce tocmai lucrurile care nu se termina ar trebui sa se termine cel mai repede?

Niciun comentariu: