marți, 18 noiembrie 2008

Şiragul de perle din jurul lumânării cu aromă de cafea

Şiragul de perle din jurul lumânării cu aromă de cafea de pe biroul meu. Perlele au fost un cadou de la ultimul meu prieten, mi le-a dat chiar în seara în care ne-am despărţit. Nu le-am purtat niciodata. Sunt splendide, dar nu mi se pare corect faţă de el. Dar de ce nu ar fi? La urma urmei au fost un cadou, nu? Mda, un cadou urmat probabil de multe regrete. Nu mi-aş fi dorit să ne despărţim, dar nu ne prea potriveam, cu toate că am avut o relaţie destul de lungă.
Zi plictisitoare. Nu, nu vreau să mă gândesc la o zi plictisitoare. Nu pot. Început de toamnă, străzi aproape goale, probabil duminică. Doar duminicile sunt atât de goale. Le urăsc. De ce a dat Dumnezeu o duminică? Mai bine dădea doua sâmbete, aş fi putut trăi până si cu două luni, dar nu cu o duminică. Nimic mai groaznic de atat. Ba da; cafeaua prost facută. Cafeaua aceea care nu e nici proaspătă nici veche, care are gustul acela lipsit de gust, apă chioară cum îi zice mama. O astfel de cafea într-o dimineaţă de joi. Am eu ce am cu dimineţile de joi. Îmi aminteşte de o conversaţie lungă dintr-o noapte de miercuri. Până la patru dimineaţa, iar de la opt aveam ore. Poză, eu într-o bluză în dungi negre şi roşii şi o sticlă de cola în faţă. Oboseală. Episoade interesante din CSI care durează până la doisprezece şi un sfert. Episoade despre care vorbesc în ceainerie. Unde se aude melodia care o ascult acum...
So come to me, i’ll give you all my love. You make me that someone with your love... Baby, i never knew love like these before. Let me hear you say that you love me baby.
Pian. O cameră mare cu parchet strălucitor, miros de lavandă, o blibliotecă mare, plină de cărţi poleite cu praf. Pahare de vin. Unul spart. Picioare, cămaşă albă, mâini, păr... şi acum imaginaţie. „I never knew love like this before”. Cuţite şi cioburi. Iubire şi săruturi.
Lapte, apă, făină, ouă, lingură, zahăr, apă minerală, farfurie, amestec, tigaie, finetti. Clătite. Noapte. Clătite făcute noaptea. „So come to me. I’m ready to love you.”
Săruturi pe gât. Conversaţie. Trei noaptea. El: „ Dacă ar fi fost să aleg, mi-aş fi petrecut ziua aceasta exact la fel”. Ea: „Eu aş fi schimbat ceva”. El: „Ce?”. Ea: „Aş fi făcut-o reală”.
I’m ready to get you into my life. Realitate. Vise. Speranţe. Degeaba. El e dezinteresat. Ignorant. Pe alte meleaguri zburător cu sufletul. Singurătate. Camera mea. Birou. Şiragul de perle din jurul lumânării cu aromă de cafea.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos. Superb. Mirific. Genial. Profund.
Love you :X:X:X:X :*:*:*:*:*

dayana spunea...

asta chiar imi place:x

Anonim spunea...

si mie imi place asta :-?...e vb`a de pers la care ma gandesc eu? adik aia la care tot timpu am 3 incercari? :P

Anonim spunea...

Nu deny :P itzi vine sa crezi ca d data asta chiar nu e vorba despre el ?:))

Anonim spunea...

m-ai dat gata cu titlul( ar suna bine pentru un roman modern), totusi nu m-am multumit cu atat asa ca am citit si continutul, si mai bine, ma uimit, imi place cum te joci cu cuvintele si cat de frumos ai realizat colajul si ce e si mai interesant e ca se apropie mult de stilul meu. E primul articol citit de la tine si abia astept sa le citesc si pe restul. probabil te intrebi cine mai e si asta... iti dau un singur indiciu, pseudonimul meu : Sephora Sebastian

Portocala spunea...

well...Sephora Sebastian nu prea am idee cine eshti... dar imi potzi sa ma bagi in lista d messenger si proate itzi voi mai impartashi cateva din scrierile mele;))

id : anky_portocala

Anonim spunea...

Anonim spunea...

m-ai dat gata cu titlul( ar suna bine pentru un roman modern)

incep sa devin un geniu mai geniu decat eram?