duminică, 16 noiembrie 2008

Dezamagire si speranta.

The rise and fall... Practic aceasta "rise and fall" consta in cuvintele celorlalti. In actiunile lor fata de tine ca om. Existenta unui om nu e influentata de nimik altceva decat de alt/alti om/oameni. E impresionant cum o propozitie smulge viata din tine bucata cu bucata.
Candva am experimentat si asta. Si ma plimbam prin lume fara sa vad sau sa ascult. Pur si simplu existam, nimic nu ma mai facea sa zambesc, sau sa plang, sau... Totul era transarent, nu stiam la ce sa am gandesc, cum sa ma gandesc, ce sa fac, cum sa fac, era davastata complet doar de niste cuvinte. Niste cuvinte aruncate in vant din partea unui om nepasator. Atunci cand spui ceva, oricat de grav, nu te gandesti niciodata cum poti distruge visele, sperantele sau ambitiile omului caruia spui acele lucruri. Le spui pur si simplu, pentru ca in momentul acela nu te mai gandesti ce e in sufletul sau de fapt, te gandesti doar la tine. Acest fapt este exemplu perfect pentru "egoism".
Nu vi s-a intamplat niciodata sa mergeti in fata unui om si sa-i spuneti cat de tare il/o iubiti, iar persoana respectiva sa va dea de inteles ca nu-i pasa? Ca tot ce indrugi tu pe acolo pentru el/ea e o mare prostie? Momentele de genu pe oamenii ca mine ii fac sa-shi piarda speranta. Acum ce veti spune? Ca sunt o persoana slaba? Si daca sunt, sa fiu! Dar decat sa trec din nou printr-un astfel de moment prefer sa-mi dau sufletul mancare la pesti. Nu toti oamenii sunt la fel? Nu. Deloc. Dar totusi... love must be nice in somebody eles's life. Dau sanse oamenilor. Dar nu la infinit. Nu am eu nici un drept sa devin o persoana rea dupa o astfel de secventa? Ei bine, imi pare rau dar la momentul respectiv nu stiam asta, iar acum probabil e prea greu sa ma schimb.
Nu ati intampinat niciodata o dezamagire profunda din partea unei persoane pe care o admirati, a carui parere o considerati foarte importanta? Pe mine o astfel de persoana m-a terminat psihic minute, ore, zile la rand. Persoana respectiva m-a facut de N "cand N tinde spre infinit" ori sa ma simt ca un nimeni. Si sincer va spun, consideram persoana respectiva foarte corecta, foarte inteleapta, foarte ... foarte :). Asa ca, din moment ce persoana respectiva m-a numit pe mine un nimeni, m-am gandit ca si eu pot sa-i numesc pe altii. "Ce tie nu-ti place altuia nu-i face" ? Mda... dar totul are o limita :). Pana si libertina si rebela de mine are o limita :)
Data viitoare cand veti cere socoteala cuiva, oricui pentru comportament si pentru mentalitatea pe care o afisheaza cititzi-i istoria. Nimeni nu are nici un drept sa acuze alt om. Iar daca eu vreodata am acuzat pe cineva m-am bazat pe dovezi clare si evidente. Nu imi prea place injustitia, asa ca nu o prea practic.
Pe aceasta cale vreau sa multumesc tuturor oamenilor care m-au dezamagit si mi-au distrus sperantele. Datorita voua am sa ma zbat sa raman perfect imuna comentariilor venite din partea oamenilor care nu ma cunosc. Si as mai vrea de asemenea sa multumesc si oamenilor care imi pun un zambet pe fata. Cine merita vede cat de buna sunt, cine nu... nu vede nimic, doar isi imagineaza scenarii in care eu as fi actorul principal. Multumesc pentru ca imi acordati importanta.
I'm really a cat you see, and it's not my last life at all.

4 comentarii:

Anonim spunea...

hehe....acuma iti pare rau de ce ai scris si incerci sa te scuzi cumva??:)

Anonim spunea...

Nu incerc sa ma scuz. Incerc doar sa dau explicatzii :). Probabil atzi intzeles greshit c am scris...eu vorbeam strict despre nishte situatzii extreme: ori sarac cu dragoste ori bogata fara, nu despre momentele cand potzi combina bogatzia cu dragostea. Nu ma prea scuz :) dar d multe ori ma explic :)

Anonim spunea...

anonimule....

eu n`o mai pprea cunsoc pe ancutza...dar am cunoscut-o fuarteeeee bine ;)
crede`ma ca nu da explicatii, nu se scuza si nu zice sau nu face ceva decat daca are dreptate...iar daca crede ca are dreptate...crede`ma ca nu mai ai nicio sansa...

e o lume libera...are dreptul sa se exprime si sa`si spuna opinia...si spune ce gandesc multi,dar nu au taria de caracter s`o zica;)
in + nu cred ca ar trebui sa dea socoteli in fatza nimanui pentru ceea ce gandeste...

cat despre articolul acesta... mda...asta chiar e ANCA style...ma rog stii tu la ce ma refer...

si te poti ashtepta la un raspuns din partea mea....sper sa te obosesti sa citesti articolul raspuns...


xOxO
daya

Anonim spunea...

Ascultatzi-o pe daya ca stie ea ce vorbeste :). Si acum nu imi tin partea mie... i-o tzin ei :).