marți, 18 noiembrie 2008

Lack of inspiration.

Azi am avut ore de germana. Fac de prin clasa a6-a si mi se par cele mai frumoase 2 ore a saptamanii. Si azi in timpul acestor cele mai frumoase ore a saptamanii, cel mai frumos coleg de germana (aici nu ma refer strict la aspectul fizic, ci si cel interior si mental daca pot spune asa) mi-a spus despre acel exercitiu in care scrii un cuvant de la care scrii cat mai multe cuvinte sa vezi pana unde ajungi. Practic scopul acestui exercitiu este de a demonstra faptul ca totul in univers are o legatura, totul e doar un cerc inchis si totusi infinit. As putea numi universul ca fiind o gaura neagra umpluta cu atat de multe lucruri incat pare a fi goala, cand de fapt e doar prea plina.
In ultimele doua zile ma chinui groaznic sa scriu, dar nu am idei. Efectiv as vrea sa scriu orice, despre orice, cu orice, dar nu stiu ce. Asa ca...sper... ca acest exercitiu sa fie benefic si sa duca spre vre-o sursa de inspiratie. Am un chef nebun sa scriu. Trebuie sa am si ce, TREBUIE!!!

O alta supriza placuta pe ziua aceasta a fost sa descopar ca o colega de-a mea, colega si prietena, are blog. M-a surprins, habar n-aveam ca ea scrie. Practic blogul ei, cum a spus si ea, nu e tocmai un blog, e un fel de site care ii adaposteste scrierile si le face publice. Sincer mie mi-a placut. Mi-a placut chiar mult. Si ma bucur foarte tare ca am ajuns sa descopar aceasta latura a ei, latura care scrie. Bravo danytzoaca :*!
Pentru curiosi --->>> http://andlove.wordpress.com

Niciun comentariu: