joi, 6 noiembrie 2008

Fata, spate, inauntra, inafara. Oameni.

Azi pe strada mea a fost o zi umpluta cu soare si cu temperaturi putin sarite de 20 grade.
Ce ocupatie ar putea avea o fata de 17 ani mai importanta decat scoala? Nici una. Dar eu nu sunt "o fata de 17 ani", sunt ceva mult mai mult. Pardon. Rectific: MUUUUUUUUULT mai mult. Oricum, eu la scoala sunt foarte ok. Rareori intampin proleme, iar datile cand le intampin e pentru ca am REFUZAT TOTAL sa invat sau pentru pur si simplu NU AM AVUT CHEF (asta am scris-o in eventualitatea in care profa` d romana sau dira` va intra pe blog si va citi. Sa stie si ele ca uneori elevii chiar NU AU CHEF! sa invete). Revenind la scoala. Azi la super scoala mea a fost super, doar deaia e o super scoala si pe desupra e si a mea. Ma rog...
Am fost la cenaclu. De la 17:30. A citit un tip... Nu prea are rost sa spun cum il cheama ca oricum cei care-l cunosc ii stiu si numele, iar cei care nu-l cunosc degeaba ii zic numele ca oricum nu il vor cunoaste. Perfect logic. In fine, tipu` acesta scrie cam asa cam cum scriu eu acum pe blog, adica foarte...colocvial. Nu e absolut nimic rau in asta. Dimpotriva, mi se pare foarte interesant, foarte usor de citit, foarte real. Ideea e ca baietelul acesta are niste scrieri (jurnal) pline de ironie si impresie de superioritate. Aparent nimic rau, la urma urmei si eu sunt o increzuta si de multe ori ma uit la oameni in jos. Foarte urat din partea mea (chiar nu eram ironica aici). (Nu, pe bune ca nu eram ironica) Imi place cum scrie el, nu aici e problema. Adica nu e ca imi place la nebunie sau ca sunt profund pasionata si nu m-as mai putea opri din citit. Problema mea e ca acest tip parca are o lume interioara a sa si nu se exteriorizeaza decat atunci cand scrie.
Ajunsesem mai repede in sala 114 unde s-a tinut cenaclul si deja erau acolo "artistul" nostru si cercul sau de perieteni, asta ca sa nu fiu rea (cum sunt de obicei) si sa zic "si restu". Bun. Total NON-genul meu de oameni. Nu ma refer aici inferiori sau superiori, probabil ca una din astea doua tot sunt, pentru ca e vizibil cu ochiu` liber ca la acelasi nivel nu suntem. Sunt foarte diferiti de mine ca stil de viata si interese. Sunt oamenii aceia care se cred asa de COOL cand de fapt nimeni nu stie cum ii cheama. Mda...rautacioasa de mine. Exact asta e problema cu artistul nostru. Daca stai frumos si ii citesti scrierile ai impresia ca e un tip foarte k-lumea si popular si toate alea, dar daca il cunosti personal e de fapt un nimeni (impropriu spus). Am primi9t scrierile lui acum vreo 2 saptamani, le-am primit pentru ca sunt o amatoare de cenaclu si ma stie el pe mine asa din vedere, asa ca am avut ocazia sa le cam citesc. Cand stateam si ascultau ceea ce el citea mi se parea un mare BULLSHIT. Probabil facem legatura dintre ceea ce scrie si parerea care o am eu despre el ca om, gen de persoana. Practic da, e el cu adevarat atunci cand scrie, dar doar atunci. In viata reala e complet diferit. In viata de zi cu zi ii e foarte frica sa arate cine e sa vorbeasca...cred cel putin. In fine... Ma scot din minti oamenii care au impresia ca sunt ceva ce chiar nu sunt.

OAMENI BUNI!!! DACA VRETI SA FITI CEEA CE SPUNETI CA SUNTETI ATUNCI FACETI CEVA IN PRIVINTA ASTA. Dar nu... lor le e frica. De exemplu am o colega (pare-mi-se ca e si ceva prietena cu "scriitorul") care si ea are impresia ca e asa de grozava si de frumoasa si desteapta si matura si toate celelelalte chestii, stiti voi. Dar de fapt fata nu e nimic. Nu stiu, poate sunt eu rea si am aere de superioritate, sau poate chiar am dreptate. SI sincer tind spre a doua varianta. Poate si alti oameni ma privesc pe mine cum o priveste eu pe ea sau pe cei ca ea sau el sau celalalta ea si cred ca mai e inca o ea. Multi ati spune acum "Fi sigura!", regret sa va spun asta, dar nu sunt tocmai sigura.

10 comentarii:

dayana spunea...

si ce anume iti da dreptul sa te crezi superioara?:)))))

Anonim spunea...

coaboara pe pamant fata!

Anonim spunea...

ce sau cine iti da dreptul de a judeca asa oamenii din jurul tau?ah..am uitat..MS PERFECTA..ah..plus toate calitatile pe care le`ai enumerat tuh

Anonim spunea...

cine te crezi ? Dumnezeu ?

Anonim spunea...

Imi moare creierul .. de unde atata prostie ?

Anonim spunea...

=))))))))))))=)))))))))) cacatu tau de blog omoara celule creierului mai repede decat alcoolu! nu,serios...i genu de chestie care te face sa zici "mare'i gradina Domnului..." ;)

Anonim spunea...

o citam pe tampita de anca:"Dar eu nu sunt "o fata de 17 ani", sunt ceva mult mai mult. Pardon. Rectific: MUUUUUUUUULT mai mult." CUM MORTII TAI SA TE CREZI ATAT DE IMPORTANTA BAI? esti mai nemuritoare,gaura ta din fund e mai curata si dupa ce te caci? care e problema domnisoaro? inainte citeam si radeam...dar tu chiar esti pe LSD sau ceva,ai sechele,ai fost violata in scara? stii de ce ti-ai inceput blogul..din punctul meu de vedere asa reactionezi tu dupa ce dai de pula..te crezi mai EXPERIMENTATA:))

Anonim spunea...

Toata lumea intelege k esti o fata impulsiva.....cateodata mult prea impulsiva,dar asta nu iti da dreptul de a face comentarii despre persoanele din jurul tau.e super ok sa le ai pt tine,toata lumea are o anumita parere despre o persoana,dar nu le afiseaza in public.te-ai gandit ca poate gresesti?aparentele inseala asa ca nu te opri la a cunoaste un om doar pentru ceea ce arata la suprafata!

Anonim spunea...

Nu mai trageti concluzii tampite din ce scrie Anca..Nu se crede "MS PERFECTA" cum spui tu,anonim.Oamenii nu sunt egali,exista oameni superiori altora, oameni care au muncit pentru asta.Anca e o fata inteligenta si sincera cum multi nu sunt, si daca ajungi sa o cunosti vei realiza ca tu esti un mare cretin/a in comparatie cu ea.Din nou parerea mea..Daca vrei sa ii comentezi scrierile, chiar te rog, dar revizuieste-ti vocabularul.Nu trebuie sa fi de acord cu ea dar nici sa fi un nemernic care imparte jigniri in stanga si in dreapta. Prin asta dai dovada clara ca esti un imbecil :)

Anca >:D<

Anonim spunea...

Dupa cea ce spune,am dreptul sa judec.Se crede superiora,scrisul da dovada.Si pentru Dulci.Suntem egali,nu exista superioritatea om peste om.Confunzii termenii asa ca nu mai impartii neologisme in stanga,dreapta inainte de a te uita in dictionar.Si nu poti munci sa ajungi superior.Te poti numai naste.