vineri, 5 decembrie 2008

Si mai e putin ...

Tot ce ma desparte de minunata mea excursie in Viena e teza de la romana si testul de la germana. Deja ma pot vedea plimbandu-ma pe acele strazi cu prietenele mele. Si deja ma vad cumparand toate prostiile de la targul de Craciun. Daca inchid ochii ma pot transpune in mijlocul frigului de acolo... deja ii simt mirosul. Si mai simt si mirosul vinului fiert, si a covrigilor imenshi aaa da si sa nu uitam mirosul capsunilor in ciocolata.
Pentru ce mai merg in Viena daca am mai fost de 4 ori? PENTRU ORICE EVENTUALITATE!!! Poate anul acesta va mai aparea un model de beculetze d craciun sau va mai aparea un fel d covrig sau cine stie c...nu imi permit sa ratez asha ceva. E pur si simplu PREA GROZAV!!!
Aceasta e excursia mea! Si sper ca toata stie asta ;;) probabil ma lupt pentru a merge in aceasta excursie cu colegele mele inca din cls a9-a asa ca nu voi permite nimanui sa arunce un element negativ in EXCURSIA MEA!!! ;;) excursie pe care o impart doar cu cei dragi mie :x :* si se stiu ei ...
"Daca incerci sa faci un rau cuiva nu e sigur ca vei si reusi" ... asta asa...avis amatorilor :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

:)))) avis amatorilor =))=))

>:D<:*:*

Anonim spunea...

"PENTRU ORICE EVENTUALITATE!!!" cine te`o invatat asta?? aud?? :))) unchiu`tau :))))