duminică, 1 martie 2009

Let's talk about "First Kiss".

M+am trezit astăzi fiindu-mi dor de un "first kiss". Şi nu, nu acel "first FIRST kiss" care probabil îl ai în fugă pe coridoarele şcolii în gimnaziu sau într-un parc. Nu acel prim sărut care e oarecum greţos şi lipsit de experianţă. Acel prim sărut care îl ai cu o persoană specială. Primul sărut care apare aşa dintr-o dată chiar dacă e planificat.
Mi-e dor de acel prim sărut când eu îmi întorc brusc faţă el îmi pune mâna pe bărbie şi mă sărută. Sau acel prim sărut când staţi la o masă şi dintr-o dată, în mijlocul propoziţiei vă sărutaţi. Mi-e dor să am un prim sărut. De obicei după o perioadă săruturile într-o relaţie devin ceva banal, la ordinea zilei cum s-ar spune. Nu le mai apreciem cum ar trebui. Şi în plus mai e şi conceptul acesta absurd care domină lumea cum că un "first kiss" e doar o dată. FALS! E ori de câte ori ştii să îl creezi. Poţi avea o relaţie de 3 ani şi totuşi azi când îţi vezi prietenul/a să îl/o săruţi ca pentru prima oară.
Mereu când ai parte de un prim sărut chiar şi lucrurile care nu sunt perfecte devin perfecte. De exemplu dacă e muzică pe fundal (în maşină sau în localul în care sunteţi) parcă melodia se potriveşte perfect cu momentul. Toate chestiile astea mărunte sunt nişte mici aliaţi pentru sărutul tău. Lumina e mai difuză, muzica mai încet, oamenii din jur sunt mai puţini, totul se transforma într-un mic "perfect kiss paradise".
Primele săruturi sunt cele mai frumoase. Sunt singurele care te fac să dansezi. Vă propun ceva, astăzi faceţi-vă rost de un "first kiss". Faceţi un sărut banal să fie ceva mai deosebit. Faceţi să vă facă să dansaţi. Nu contează că v-aţi mai sărutat cu persoana respectivă înainte, sau că nu, contează să faceţi ceva diferit decât cum e de obicei. Încercaţi un loc mai deosebit, sau felul cum îi luaţi faţa între pălmile voastre. Faceţi altceva. Profitaţi de moment şi faceţi-l amintire.
Don't worry. I'll search my first kiss too. :)



Niciun comentariu: