vineri, 16 ianuarie 2009

Am nevoie de o pauză.

- O pauză? Cine te crezi tu dragă domnişoară să meriţi o pauză? Ce ai făcut tu atât de dificil încât să meriţi o pauză.
- Cum adică cine mă cred? Am trecut printr-o săptămână grea.
- Mda. Mereu exgerezi termenul de "zi" la cel de "săptămână". Nu ai avut nimic groaznic. Sunt oameni care nu au ce mânca zilnic şi ei nu urlă în stânga şi în dreapta ca au nevoie de o pauză. Încetineşte puţin. Nu te mai grăbi să ajungi la tot felul de concluzii aiurea. Da, bun, e o cestie nasoală peste care nu poţi trece aşa de uşor.
- Ba da pot. Sunt deşteaptă.
- Şi spune-mi te rog, dacă eşti aşa de deşteaptă de ce ai tu nevoie de o pauză? De ce nu eşti capabilă să infrunţi lucrurile şă îţi iei jucările şi pleci?
- Pentru că...
- Vezi? Poate totuşi nu eşti chiar aşa de deşteaptă precum pretinzi.
- Ba da sunt.
- Atunci nu ai nevoie de nici o pauză. Atunci vei sta exact unde eşti acum şi vei continua să trăieşti. Iar când totuşi vei avea o decădere nervoasă te duci în camera ta şi urlii în pernă. Nu te apuci să faci pe figuranta. Oricum ai deja destule figuri. Nu te mai agita. Nu te mai aprinde din orice prostie. Încearcă să te răcoreşti înainte să iei foc. Nu poţi să te iei aşa pur şi simplu şi să pleci. Nu poţi întoarce spatele lumii. Ai atât de multe de făcut şi de rezolvat.
- Mda ştiu...
- Calmează-te, eşti foarte bine. Nu ai nimic. Nu eşti nici supărată nici depresivă, nimic. Eşti numa' bine. Pregătită pentru orice.
- Da! Chiar sunt! Bineînţeles că sunt!
- Ai văzut? Atunci de ce te tot plângi? Poţi face tot ce vrei să faci, poţi avea tot ce vrei să ai şi deja ai destule. Ce mai mult vrei?
- Nu ştiu...
- Aşa că nu te mai plânge şi dă din nou drumul vieţii. Uite-te cât de multe ai de savurat. Câte vise... Continuă să visezi, dar niciodată să nu te aştepţi ca toate visele să devină realitate. Bine Anca?
- Bine Anca. Merci mult Anca.

10 comentarii:

Anonim spunea...

pai ... aici ai vorbit singura ? :) wow ..

Anonim spunea...

asta inseamna ca ai doua personalitati si esti o socio-psihopata?:D

Portocala spunea...

Am invatzat ca sunt oameni care te apreciaza orice ar fi si sunt oameni care nu apreciaza nimik din tine ORICE AR FI. Chiar daca e cv bun oamenii care nu vor sa fie bun vor continua sa spuna ca e rau. :) Dragii mei eu nu-mi consum neuronii cu voi.


"Unii nu ma inghit deloc si cand ma-nghit nu ma digera"

Anonim spunea...

Pai,prin ce conjunctura tu iti spui tu desteapta?Si acesta nici macar nu il poti considera articol,e practic un gand.Care scopul publicarii,sa te lauzi ca te poti ajuta singura si sa te mai pui intr-o lumina inocenta si neajutorata.Pana la urma acest blog,cum a fost si articolul de soc,e doar o chestie de imagine ascusa sub pretextul "exprimarii gandurilor" cea ce iti si argumenteaza superficialitatea fatisa.

Anonim spunea...

Anonim, sincer acuma, esti prost ?

"pai ... aici ai vorbit singura ? :) wow .."

"asta inseamna ca ai doua personalitati si esti o socio-psihopata?:D"

tu cunoşti termenul de "creaţie" ? Înainte să mai încerci să faci pe deşteptul, îţi sugerez să îmbrăţişezi DEX-ul. Dacă ai nevoie de ceva concret, intră pe un blog ştiinţific şi scuteşte-ne pe toţi de idioţenia ta.

Anonim spunea...

Andreea,acuma sincer,esti atat de proasta incat sa crezi ca anonim e numai unul care comenteaza pe blog,sau de ce te referi la singular?
Asa ca,uite cum facem,eu consult un dictionar si tu consulti un manual de clasa a 5-ea,sa inveti diferenta dintre singular si plural.
Nu are rost sa folosesti diacritice,daca nu reusesti un simplu acord.Si nu inteleg de ce spui scuteste-ne daca e blogui ancai.

Anonim spunea...

Anonim dragă, toti sunteti la fel din moment ce nu postaţi o identitate. Si scuteşte-ne, da, pe toţi cei care o apreciem pe Anca.

Anonim spunea...

Si de ce as face asta?La fel cum tu ai dreptul la o parere si eu am (acuma o sa ma iei cu superiority bullshit) si pur si simplu mi-o exprim,cum ea isi exprima gandurile.Poati sa ma si implori,eu scriu ce vreau pe blogul asta la fel cu tine.Asa ca nu va mai stresati cu tentavile astea copilaresti de a lua apararea.Poate daca imi aduci un argument solid,renunt.Dar cat timp ea scrie cum scrie eu nu o sa ma opresc.

Portocala spunea...

Draga Anonim :) e ok...continua sa ma critici :) la urma urmei invatz din crticele tale :)
Si in plus...e bine sa tzii cu dintzii d afirmatzii/parerile/convingerile tale :) e chiar fff bine...apreciez asta...dovedeshte ca eshti o persoana cu caracter, cu toate ca nu itzi cunosc identitatea

Anonim spunea...

http://lumerkoz.edu It is a very good thing, http://www.sqlprof.com/members/Buy-Inderal.aspx departure http://soundcloud.com/lasixs obsessed upheld http://barborazychova.com/members/Buy-Levaquin.aspx superstar athis http://malgorz.com/members/Buy-Imitrex.aspx narvaezfor reciting http://www.comicspace.com/buy_avapro/ infested adep